Vårdag! 🌸

Hej alla kära! ♥︎

Hur mår ni? Jag mår så himla bra just nu! Känner mig pigg, glad och helt enkelt bara bra! Vårkänslorna har verkligen satt sig i mig, vill jag lova!

blom

Igår var jag ute och cyklade med Ylva och vi stannade till vid vårt favoritcafé för en fika innan vi skulle cykla ut till blomsterlandet och kolla efter inspiration. Hon berättareunder fikan att hon fått reda på att hennes lägenhet skulle ombildas till en bostadsrätt under året och var lite nervös. Men eftersom Pernilla också gått igenom det så kunde jag lite mer än inget, så att säga. Kanske skulle jag presentera Pernilla och Ylva så de kan snacka om det? I vilket fall så kom jag ihåg vilka som hjälpte Pernilla så jag gav namnet på dem till Ylva för framtida kontakter. Ni kan också gå in och läs om ombildning här, för det är ju alltid bra att ha lite koll på vad det innebär.

Nä, nu ska jag ut och gå en runda innan jag stoppar i mig lite och äta.

Puss och kram! ♡

Leave a comment